Online jaarverslag 2015 & 2016

In 2014 publiceerde Geldersch Landschap & Kasteelen haar jaarverslag voor het eerst (grotendeels) digitaal. Ik was projectmanager voor het online gedeelte van het jaarverslag, zo ook voor de 2015 en 2016 edities. Ieder jaar analyseren, evalueren en optimaliseren we samen met de ontwerpers & ontwikkelaars het digitale jaarverslag en voeren we waar nodig/gewenst veranderingen en verbeteringen door.

• Projectmanagement: inhoud, techniek, ontwerp, ontwikkeling
  • CMS
  • Aansturen internetbureau
  • Bewaken: afspraken, planning

Testimonial

De uitdaging om het jaarverslag van Geldersch Landschap & Kasteelen 2014 voor het eerst online vorm te geven, heeft Michelle voortvarend opgepakt. Vanaf het begin op de bok, met duidelijke plannen en een overtuigende visie. Maar ook met een luisterend oor en veel respect voor input van anderen. Een dame die goed weet wanneer gas te geven en wanneer even te temporiseren. Een wervelwind die de boel in gang trekt en structuur aanbrengt. Projectleden en externe partijen wijst ze vriendelijk op deadlines, zodat het eindresultaat niet in gevaar komt. Als tekstschrijver vond ik het heerlijk om met haar samen te werken. En het eindresultaat mag er zijn. Een best ingewikkelde klus overtuigend geklaard!

René Bremer - eigenaar/tekstschrijverBremer Communicatie

Geldersch Landschap & Kasteelen heeft Michelle leren kennen als een enthousiaste en stuwende kracht. Naast prima vervanging van een communicatie-collega, heeft zij een constructieve bijdrage geleverd aan de totstandkoming van ons 1e online jaarverslag!

Ine Sanders - hoofd CommunicatieGeldersch Landschap & Kasteelen
  • Datum: maart, 2016