The Beautea Company

Beautea – een nieuw Nederlands merk dat garant staat voor luxe, verwennerij en een moment van ultieme rust in je drukke bestaan. Met een lijn van verzorgings- en theeproducten op basis van witte thee biedt The Beautea Company een sensationele, complete en luxe thee-beleving voor innerlijk en uiterlijk.

Founders en zussen Chantal en Amber Kroese wilden in tijd van de lancering groots bekendmaken dat hun trots, hun Beautea ,daar was. Voor het offline gedeelte namen zij een erkend PR bureau in de arm en voor het online gedeelte contacten zij ons (Socialmedium) en ben ik samen met hen op avontuur gegaan.

Online van A tot Z

Ik heb de zussen een speed cursus online gegeven. In het begin algemeen; wat zijn de trends en ontwikkelingen, waarom wel of geen social media en hoe werkt verkopen via het internet eigenlijk. Later ook praktisch; we hebben nu Facebook, een blog, Twitter en Pinterest, wat doen we daar nu mee, hoe en waarom.

Tegelijkertijd ontwikkelden we een online strategie. Wie willen we bereiken, wat willen we vertellen, hoe vertellen wij ons verhaal, wat is onze kracht, hoe versterken onze online uitingen elkaar en realiseren we de gewenste actie bij onze fans en bezoekers? Antwoord op al deze vragen gaf ik hen samen met praktische tips en social media actie plannen in een online communicatieplan dat we samen stap voor stap hebben uitgevoerd.

Wij als gepassioneerde perfectionisten hebben (ook) hoge verwachtingen van onze samenwerkingspartners. Onze samenwerking met Michelle hebben wij als zeer positief ervaren. Michelle was tot in de puntjes voorbereid, is een prima gesprekspartner, heeft toffe ideeën, begreep wat wij wilden en is zeer ambitieus. We hebben echt profijt van haar werk!

Amber & Chantal Kroese, The Beautea Company
Click here