Dat dus. Ik vond hem geniaal.
(Bron: Twitter)
Ik kwam dit nieuws net tegen op Marketingfacts en dacht, delen.
Vorige week hield Facebook haar jaarlijkse Developers Conference F8 waar ze traditiegetrouw veel nieuwe ontwikkelingen aankondigden (zie dit artikel voor een goed overzicht). Een zaak die ze ook gaan aanpassen maar wat vrijwel nog geen aandacht heeft gekregen, is het verdwijnen van de Facebook Like Box per 23 juni 2015.
De nieuwe plugin ziet er een stuk beter uit en je kan ook gelijk de pagina liken maar nu ook delen. Ook is de layout gemakkelijk aan te passen (wel of geen cover photo, wel of geen artikelen etcetera). Ik vind het een verbetering. Het was wel tijd voor iets nieuws.
Nieuw onderzoek naar ons engagement bij sociale media en de bijbehorende (officiële) apps.
Bron: GlobalWebindex
Thanks to tweep @odweusthof kwam ik vanmorgen terecht bij deze infographic. Te cool om niet te delen. Wow. Wat is er veel gebeurd. Herinner jij je ze nog? Ik ben benieuwd.
In mijn tijdlijn(en) zag ik vandaag een aantal keer de app “Meerkat” voorbijkomen met begeleidende teksten als “gamechanger” en “revolutionair”. Dan ga ik opletten :) Ik wilde meer weten. Wat is Meerkat en wat kan het?
Dit plaatje zegt alles. Zonder perse voor eigen parochie te willen preken wilde ik hem graag met je delen.
Hele artikel staat overigens hier op 42Bis, een van de toffe sites waar ik actief ben als eindredacteur vanuit ContentCollective.
Vandaag kwam ik dit leuke en interessante stuk tegen op Frankwatching. Maar bovenal, deze infographic die antwoord geeft op de vraag: wie is online actiever. Mannen vs. vrouwen. Het hele artikel is een echte aanrader wat mij betreft. Ik plaats hier alleen de infographic, ook al zeer informatief!
Een nieuw jaar, een nieuwe infographic met de juiste afmetingen voor al je social media kanalen.